BokstavskombinerarN

God morgon!
 
Ibland är det jobbigt att vara jag. Speciellt de gångerna när alla tankar snurrar åt alla håll. Jag kommer på idéer hit och funderar över saker dit. Mitt i natten. Antingen har jag tillfällig ADHD som slår till nu och då, eller så beror det på kaffet jag var tvungen att dricka för att hålla mig vaken bland de komplexa talen igår.
 
Det vore en sak om det bara var en massa strunt jag kom fram till, men det är faktiskt då jag är som mest skärpt och får mina bästa idéer. Det är även då jag kan uttrycka mig som bäst, och får fram det jag vill förmedla på ett mycket bättre sätt än under dagen. Från det att jag gick och lade mig igår till det att jag somnade gjorde jag följande:
  • Skrev två blogginlägg i mobilens anteckningar
  • Googlade och läste på om en av sjukdomarna vi tog upp på fysiologin
  • Hittade på julklappsrim (trots att vi inte ska köpa julklappar i år, utan sparar pengarna till USA-resan istället)
  • Kollade Instagram SISÅDÄR 500 gånger
  • Tänkte igenom vad som måste köpas till lägenheten innan en roomie flyttar in, och försökte planera när jag ska hinna fixa det
  • Repeterade räknereglerna för de komplexa talen
  • Slog upp fler ord till ännu fler julklappsrim (vi har aldrig ens haft rim på våra julklappar - vad händer...?)
Om ni någonsin behöver hjälp med julklappsrim - ring mig mitt i natten. Jag ställer gladeligen upp!
 
Nu ska jag försöka vakna till liv innan jag sätter mig på bussen till skolan. Jag önskar att min hyperaktivitet hade sin topp under dagarna istället för nätterna... Nej, i med lite energi nu!
 
Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0