Väl värt att fira

Jag var och hämtade ut ett paket efter skolan. Från mig själv. Just för att jag INTE fyller år, och därmed INTE blir ännu ett år äldre just idag. Det känns som en himla bra grej att fira, för hur vore det egentligen om man fyllde år varje dag? Man skulle bli asgammal skitsnabbt!
Världens sötaste MP3 - färgen var given!
Tänk att det ryms 2400 låtar i den där? De måste banne mig ligga som packade sillar om alla ska få plats...
Nu ska jag fortsätta att fira min icke-födelsedag med matte och middag. Och lite musik.

Kommentarer
Postat av: Den ständige anhängaren.

Skaffa ett gummiband och dra runt så den inte spricker.

Svar: Måste vara ett kraftigt gummiband då ;)
Sandra

2013-10-04 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0