Utökade lägenheten

Idag fick jag och Jenny hjälp av hennes pappa att sätta upp gardinstänger i taket och på så sätt bygga ett till rum i vardagsrummet. Min 2a blev helt plötsligt en 3a med hjälp av två stänger och några skruvar. Awesome!
Jag hade dock *host* felberäknat längden på gardinerna...
Tanken var att gardinerna skulle gå nästan ända ner till golvet. Jag vet inte om jag tappade bort mina mattekunskaper på väg till Jysk eller om jag bara inte fattade orimligheten i att det skulle vara 2 meter till tak. Tydligen är Jennys mormor duktig på att sy så Jenny skulle kolla om hon hade lust att sy upp likadana gardiner, fast längre. 
När vi fått upp alla gardiner backade vi, tittade på varandra och sa: "Men det blev ju snyggt?!". Det blir nog ännu bättre med gardiner i rätt längd, då det kommer att bli som tygpelare när hon inte har dem fördragna. Sjukt nytänkande, eller vad tycker ni? :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

vilken bra ide, de vart ju bra =)
kul att det går bra med nordsvensken oxå, fortsätt att kämpa med skolan du gör det bra du =)

Svar: :))))
Sandra

2013-10-05 @ 19:41:08
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se
Postat av: Linda

Snyggt du ha hemma sandra =))

Svar: Tack Linda! :D
Sandra

2013-10-07 @ 11:36:31
URL: http://lillbumsan.bloggplatsen.se
Postat av: Farsan

Är det Halloween redan?
Akta dej för att vakna mitt i natten och gå in i sovrummet.

Svar: Jag tyckte lite synd om Jenny som skulle sova där efter skräckfilmen, hehehe... ;)
Sandra

2013-10-07 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0