Trött som ett as

Åhh, jag är så trött just nu. Vi satt kvar efter föreläsningen och jobbade med projektarbetet som ska redovisas imorgon. Det känns som en never ending story det här arbetet. Inte nog med att vi ska kunna vårt eget arbete, skriva en 10 sidors rapport och hålla en 15min redovisning (vi har alltså haft 2,5 veckor på oss...), vi ska läsa igenom och sätta oss in i en annan grupps arbete för att kunna opponera på deras arbete efter deras redovisning också. Det enda positiva jag kan känna med det här är att kursansvarige inte kan säga någonting om det vi redovisar. Man kan inte förvänta sig att vi ska göra ett perfekt projekt då man har så kort tid på sig. Skulle han klaga på oss kommer han att ångra sig. Det är inte roligt att vara i min närhet när jag är arg.
 
Nu ska jag ställa mig och fixa veckans första middag! Det har känts sådär halvkul att äta när man kommer hem vid 20-21 på kvällarna. Tänk vad smal jag skulle vara om vi hade mördarprojektarbeten hela tiden ;)
Så här spännande tyckte jag att dagens föreläsning var :) Noll energi och en kursansvarig som skulle gå igenom en gammal tenta men inte ens kunde svaren själv, utan bara sa "öhhh... det står nog i boken...". Först ger han oss uppgifter som vi drunknar i och sedan slösar han bort vår tid. Duktig idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0