Pigg & fräsch

Mörrnmörrn!
 
Torsdag idag, vilket innebär sista rycket inför tentaperiodens sista tenta som är imorgon. Teknik i Intensivvård och Kirurgi. Som tur är innehåller den bara fakta, fakta och återigen fakta. Det är bara att lära sig utantill med andra ord. Inga regler med en himla massa undantag hit och dit - utan ren och skär fakta. Det gillar vi!
Så här såg jag ut efter tentan igår. Typ som att jag missförstått grejen med ögonskugga och lagt den under ögonen istället för på ögonlocken. Jag skyller på att jag laddar inför halloween i helgen - då ska man faktiskt se mer död ut än levande. Jag har jobbat hårt för min utklädnad :)
 
Nej, det här går inte! TIK-kursen väntar och jag ska försöka slå något rekord i att lära mig så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Wish me luck. Ha en bra torsdag allihopa! Det är en order.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0