Personifierad duktighet

God morgon kamrater!
 
Jag slutar aldrig att förvåna. Eller förvånas. Vi är alltså "lediga" idag också, men jag åkte in till skolan vanlig tid ändå. Min duktighet tar aldrig slut?! Min projektgrupp ska träffas vid 10 och börja med powerpointpresentationen inför redovisningen, men jag tänkte plugga själv en timme innan. Det här projektarbetet alltså, allting görs i fel ordning. Jag hatar verkligen arbeten där jag vet att jag inte kommer hinna göra mitt bästa. Varför ens lägga ner tid på nånting man vet inte kommer att bli bra? Vi har bestämt inom gruppen att vi inte ska göra ett jättenoggrannt arbete, utan huvudsaken är att vi presenterar någonting och får ihop en rapport innan deadline. Man kan inte förvänta sig så mycket mer av en grupp med en handledare som inte hade tid med ett uppstartsmöte förrän drygt en vecka innan presentationen. Vilken tur att vi är såna genier att vi kommer kunna ro det här iland ändå! :))))
 
Ha en fortsatt bra fredag! Nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0