Pepp pepp pepp

Good morning my beloved blogreaders!
 
Let's go international... :)))) Har ni märkt en sak? Det är TORSDAG idag?! Vad hände? Har jag sovit förbi en dag? Här sitter jag iaf och ser ut som en riktig pluggnörd (alternativt en 8-årig ponnyunge som kommer in på ridskolan i blommiga gummistövlar och "hoppas jag får Putte, för han är så himla snabb") med inbakad fläta och är allmänt pepp på att dra igång min torsdag, som kommer att bestå av två föreläsningar och avslutas med Freja. Jag har absolut ingen aning om vad vi ska hitta på idag, men det blir nog bra ändå tror jag. Nu kör vi igång den här torsdagen - fredag imorgon! *Pepp pepp pepp* 
 
Min fläta är så patetiskt liten och fjuttig så det finns ju inte! Och mitt vänstra öga speglar vad jag egentligen är... En zombiiieeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0