Masterchef

En av de sakerna jag inte kan skryta över är mina matlagningskunskaper. Det är allmänt känt i skolan att jag alltid, och då menar jag alltid, kommer med bränd mat i matlådan. När det brukar närma sig lunch brukar folk fråga "Jaha, vad har du bränt idag då?". Jag påstår att jag gör levern en tjänst. Aska är ju bland det renaste som finns, vilket gör att levern inte behöver jobba så mycket...

Idag tog nog ändå priset. Jag tyckte faktiskt att jag lyckats ganska bra, det var bara grönsakerna som var brända. Vian tittade ner i min matlåda:
Vian: Oj, jag visste inte att du tycker om svamp?!
Jag: Det gör jag inte?
Vian: Men vad är det där då?
Jag: En morot...
 
Man kan inte vara bäst på allt jämt, OKEJ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0