Måndag

God morgon!
 
Jag måste ju bara börja med att säga TACK för all härlig respons till filmen igår - skitkul!! Det finns fortfarande massor att jobba på när det kommer till kommunikationen, men det känns som att vi ändå har kommit en bit. Jag får se om jag kan lägga in lite hoppning i halsringsridningen snart, hehehe...
 
Nu ska jag sammanfatta den sista föreläsningen i den här kursen innan jag traskar iväg till skolan för plugg med tjejerna. Dags att lägga i ännu en växel om jag ska hinna med de här tre tentorna jag har under de kommande två veckorna! Med målmedvetenhet och hårt jobb löser sig nog det mesta. Det är vad jag försöker att intala mig själv iaf. Ha en bra måndag, bästaste ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0