SkogsryttarN

Heeej alla glada! 
 
Idag var jag och Freja ute på upptäcktsfärd i skogen. Jag filmade en stund och tänkte ladda upp på Videofyme, men det gick lika bra som vanligt... Internet vill inte samarbeta så det fungerar inte alls. Den kommer nog upp till veckan istället. Eller när internet beslutat sig för att komma tillbaka från sin semester. Det var kanske inte en jättespännande film, men vafasen... Ni får se lite stockholmsskog och höra mig försöka få Freja att förstå var vi ska. "STOPP!!! Hallå, där är ju stigen! Högeeeeeer! Vad då, ska du hoppa här eller?" Heh, ja det är den typen av ryttare jag är när det inte är tävlingssäsong...
 
Tänkte mest bara upplysa er om att jag fortfarande lever (än är ni inte av med mig, moahahahaa...). Nu ska jag djupdyka ner i min kära matte igen. Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0