Söndag

God morgon!
 
Det har varit full fart i stallet de två senaste dagarna. Igår var jag där 7-15.30... Tur man är morgonpigg! ...eller nåt.
 
Dagens planer är först att traska ner till Haninge Centrum och kolla efter ett par löparbyxor. Nu när det börjar bli så pass varmt ute funkar det inte längre med mjukisbyxor... Senare ikväll åker jag och ett gäng till iväg och äter middag tillsammans för att fira Diljas födelsedag. Jag har en himla härlig dag framför mig med andra ord. Ska ta det så lugnt som möjligt och njuta av "ledigheten" (är så trött efter senaste tentan så jag gav mig själv några pluggfria dagar...) medan jag kan. Till veckan blir det full fart trots kortveckan.
 
Nej, det här går inte. Mot Haninge Centrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0