It's alive!

Efter flertalet desperata återupplivningsförsök från min sida bestämde sig datorn slutligen för att hänga med ett tag till. Tur det, jag hade brutit ihop fullständigt om allt jobb från hela mikrokursen försvunnit veckan innan tentan... Hang in there, datorjävel!
 
Jag har förresten bestämt mig för att skriva den där tentan och åka hem en vecka senare. Det känns som en tenta jag kan klara på relativt kort pluggtid, så det är nog värt det. Jag har ändå inte fått några pass på jobbet den veckan och ÖOR har ändrat till 90 som lägsta klass på tävlingen, så jag behöver inte stressa hem för träningens skull heller. Berta skulle säkert ställt upp och hoppat, men för min skull känner jag att jag antingen behöver en riktig hoppträning med lite höjder innan eller värma upp med en lägre klass så det inte blir för högt på en gång. Vi får träna inför Nordmaling istället, och då jäklar blir vi farliga! ;)
 
Nu far jag ut och rider Freja i det fina vädret. Det blir nog ett pass på ridplanen tror jag. Kanske lite hoppning om jag orkar bära fram grejerna, haha... Den som lever får se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0