Hoppas på ett mirakel

Hallå i stugorna!

Jag kom nyss hem från den sista föreläsningen innan tentorna. Nu är det bara eget plugg som gäller under resten av tentaperioden. Det kommer bli fullt upp ändå, men samtidigt ganska skönt att kunna planera som man vill. Jag brukar ju plugga som bäst på nätterna och det blir ju lite jobbigt om man ska upp tidigt dagen efter ;)
Ikväll står mikroplugg på schemat om datorn känner för att återuppstå. Den har konfigurerat sen jag klev upp imorse. Och jag som har alla mina labbar plus kursboken på datorn... Too bad for me. Dessutom ska jag träna core tills jag ligger på golvet och gråter (typ). Bra kväll!

Nä, nu måste jag försöka få till någon middag. Det stod på förpackningen att kycklingen skulle tillaga sig själv, men jag betvivlar att kyckling besitter den kunskapen... Den är välkommen att bevisa motsatsen. *MiRaKeL kAn SkE*


Kommentarer
Postat av: Bea

Hihi vilken speciell kyckling! :P

Svar: Eller hur! :)
Sandra

2013-05-15 @ 21:13:43
URL: http://fantaliastisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0