Hälsning från Berta och Tiffy

Hej alla fans! Och alla haters, om jag har såna också.
 
Idag har jag varit inne i stan och gått... på... stan. Förutom två par tygskor fick jag med mig tävlingskavajen jag gått och sneglat på sen den kom ut i vintras, och bruna silikonsnoddar så jag kan knoppa Berta utan att snoddarna syns. Nu vill jag hem och träna!
 
Fick en hälsning från Berta och Tiffy, som fått gå över och äta lite gräs på dagarna. Där snackar vi lyckliga hästar! Berta hade ätit så hon skurit mulen på gräset... Det är bra de vilar upp sig, för snart kommer den jobbiga tanten (aka Sandra Damgren) hem, och då ska det byggas muskler! 
Om en vecka har jag skrivit klart sista tentan och har bara packningen kvar. Sista rycket nu!!

Kommentarer
Postat av: sanna

fortsätt kämpa!! du gör det bra=)

Svar: Tack för peppandet Sanna!♥
Sandra

2013-05-29 @ 20:28:13
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0