Tisdag

God kväll mina kära fans!
 
Här är det full fart hela tiden! Vi började två nya kurser igår, analog elektronik och mikrodatorteknik. Det tog en halv dag bara att lära sig uttala namnen... (Var tvungen att dubbelkolla innan jag skrev bara för att vara säker på att det blev rätt) Men det ska nog gå bra det här! ...hoppas jag.
 
Imorgon åker jag och Misse till veterinären igen. Jag har märkt lite småsaker som tyder på att någonting är fel, men jag har trott att det varit något övergående. När jag sedan vägde henne insåg jag att det nog inte bara är något litet då hon gått ner mycket i vikt på ganska kort tid, trots att hon snarare blivit tjockare än sist hon vägdes. Jag funderar på om det kan vara någon typ av foderallergi eftersom hon blivit rundare runt magen (=troligtvis svullit upp) trots att hon gått ner i vikt. Vi har som sagt tid hos veterinären imorgon, så jag hoppas att de hittar felet och att det inte är något allvarligt. Man blir ju orolig såklart, det är ju mattes lilla bäbis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0