Gröt är gott

Gårdagens springtur blev lång. Jag hittade ett jättebra motionsspår i skogen som jag följde. Sedan kom jag fram i ett bostadsområde så jag fortsatte springa en bit till, och en bit till, och... till slut hittade jag en busshållplats. Sprang fram dit för att kolla på kartan var jag hamnat. Det visade sig att jag var i ett område på annan ort. Hoppades att det skulle gå att komma runt på nåt sätt, men det var bara att vända om. 
 
Imorse vaknade jag med en sjuklig träningsvärk. I axlarna. Jag lovar att det beror på axel-lerationen i intervallerna.
 
Ikväll ska jag börja plugga inför tentan i ellära, som går nästa fredag. Jag fick vara ledig en kväll innan det var dags för nästa tentaperiod. Ska man se det positivt har vi inte en enda skolgrej inplanerad förrän tentan, så vi kan bestämma helt själva över schemat. Se upp alla ersättningsresistanser och nodanalyser, för här kommer jag!
 
Men först ska jag äta gröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0