Första mars

Idag går vi in på årets tredje månad. Det betyder två saker:
  • Jag åker hem till Bjästa om bara 4 veckor!
  • Det är VÅR förtusan!!
Det är nog inte mycket som kan förstöra min dag idag. Jag börjar med en tripp till Karolinska för att gå på den sista kemiföreläsningen innan tentan. Därefter åker jag hem vid lunch (eller tidigare om föreläsningen håller samma standard som hennes tidigare, haha...), ger mig ut och springer och sätter mig och pluggar så mycket jag bara hinner innan ikväll. Ingrid fyller år idag, så vi är ett gäng som ska ut och äta innan firandet fortsätter. Det blir nog inte jättesent för mig som är mitt uppe i en tentaperiod, men det ska bli roligt ändå!
Jag och Ingrid på Magenta i vintras.
 
Nu ska jag skynda mig så jag hinner med bussarna. Ha en kanondag, och njut av våren. Det ska jag göra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0