Batterierna är laddade

Jag är så glad att jag tvingade ut mig själv på en lite längre tur med Freja! Det blev en barbackatur (som vanligt) ut i skogen och bort mot flygfältet. Hon var lite seg i början, men när vi ridit längs hela gärdet (stockholmska för lägda)(ni kan kalla mig 08:an...) och vände för att galoppera tillbaka taggade hon till! 
 
Nu under vintern har vi lyxen att ha i princip hur mycket som helst att rida på! Alla såna här fält får vi rida på hur mycket vi vill så länge det finns snö. Tänk er själva att galoppera barbacka på ett stooort, snöklätt fält som aldrig tar slut! (Freja var tvungen att stanna och vila efter hälften, hahaha...)
Här dundrade vi fram i full galopp idag! :)
 

Nu ska jag koka en kopp te och äta lite hallon medan jag tar mig igenom söndagsångestplugget. Imorgon är början på en minst sagt fullspäckad vecka, som kommer sluta i bästa Övik :) Trevlig söndagsångest, mina favoritfans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0