Upp på mon!

God morgon mina trogna läsare!
 
Dagarna bara flyger iväg, och det känns som att jag aldrig gör nåt vettigt. Har varit så himla trött de senaste dagarna och knappt haft någon ork alls. Förmodligen är det för att jag börjat inse att jag är ledig nu och allt hårt jobb från skolan börjar komma ikapp. Det går nog över snart.
 
Dagens happening blir att jag och Maria lastar Berta och drar upp på mon. Hon fick vila igår då varken hon eller jag var på topp i tisdags, så förhoppningsvis är hon pigg som en lärka idag! Det blir lite klättring blandat med några galoppsträckor hade jag tänkt. Det ska bli roligt, jag kan ju ridvägarna på mon bättre än min egen bakficka...
 
Nu ska jag fixa ihop nån frukost och äta den till Biggest loser innan det blir träning. Bara jag som blir extremt träningspeppad av att se såna program...?
Från gårdagens promenad över Kubabron :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0