Taktiksnack

Idag tog jag och Berta oss en kvällspromenad med lite taktiksnack inför morgondagen. Berta tyckte att vi skulle satsa på att hoppa över hindren och inte krypa under. Jag tyckte att det lät som en bra idé. I övrigt hade hon ingen vidare lust att promenera. Berta höll hastigheten av en snigel på lugnande, vilket resulterade i att våran promenad på ca 6km tog 1,5 timme...

Under min lunchrast på ICA satt jag som vanligt och läste en tidning medan jag åt. Sneglade på horoskopet, som sa att jag "skulle glömma någonting som skulle påverka någonting jag ska göra i helgen". Hur många gånger tror ni att jag gått igenom min packning ikväll...? Jag hoppas att det är min höjdrädsla jag glömmer bort, och inte banan eller utrustningen. ...eller Berta.

Nu ska jag dra täcket över huvudet så jag inte skrämmer bort de andra ekipagen imorgon. Någon konkurrens måste vi ju ha! ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

lycka till =)

Svar: Tack! :)
Sandra

2013-07-05 @ 23:50:01
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0