Någon?

Sitter inne på TDB och kollar tävlingar inför sommarens starter med Berta. Klickade mig in på min profil för att se om det var någonting som behövde ändras. Då ser jag att det står att jag inte har något grönt kort, vilket man måste ha för att kunna ta ut en ryttarlicens. Jag har ett grönt kort, men jag antar att det inte är registrerat i systemet. Någon som vet hur man gör för att registrera det?
Inget grönt kort...
Men så hade jag det :PpPpPpP
 
Nä men seriöst, någon som vet hur man gör?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kontakta dom på mailen det fick jag göra när det stod att hiro var brun fast han är skimmel:) då fixar dom det! Lycka till!

Svar: Åh vad bra, då provar jag det! Tack! :D
Sandra Damgren

2013-01-11 @ 09:54:46
Postat av: Anonym

Det KAN även vara så att om du var under en viss ålder när du tog det så måste det tas om:)

Svar: Jag fyllde 13 i augusti 2005 och tog kortet jan/feb 2006, var alltså 13,5. Är det inte så att om man är under 13 så får en förälder ta kortet och vara ansvarig vuxen på tävlingarna? För om jag fattat rätt följer gröna kortet en genom hela livet, man behöver bara visa att man kan reglerna en gång :)
Sandra Damgren

2013-01-17 @ 15:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0