Lördag

Det blev en lång dag idag... Hade utsläppet i stallet imorse och klev upp 5.15. Känns gött att börja dagen med att släpa ut 96kg hö till hagen. Det är tur att man är en tjurskalle utan dess like ;)
 
Efter allt höbärande och utsläppet red jag ut en sväng barbacka. Jag tror att Freja fått göra lite som hon har velat nu under jullovet, för hon lyssnade på allt utom mig. Tur att hon är snäll! Det var ganska halt ute i skogen så vi fick ta det väldigt lugnt. Hittade en liten parkering i skogen som vi red volter på. Efter en del tillsägelser och mååånga in- och utflyttningar på volterna lyssnade hon faktiskt riktigt bra! Nästa gång går vi till ridtältet så vi får träna på bra underlag.
 
När jag var klar i stallet (tog 6 timmar, var tog tiden vägen?!) for jag hem och skottade hackade fram min parkeringsplats. Mina armar lär hata mig imorgon. Det får bli morgondagens problem. Nu ska jag titta på film. Sen ska jag sova. Läääänge...
Freja i höstas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0