Lördag

Började min långa helg med en lång sovmorgon och en lång frukost bestående av hallongröt framför senaste avsnittet av New Girl. Eftersom jag bara läser en kurs just nu har jag inga föreläsningar förrän onsdag. Skönt! Ska dock plugga en del ändå, men det kan man ju göra hemma.
 
Dagens planer ser ut så här;
  • Träna. Hade planerat att ta mig ut på en springtur för att se om det skulle gå bra trots minusgrader och snö, men det är för kallt. I -16 kommer mina luftvägar kollapsa totalt så det är inte lönt. Istället blir det en promenad i det fina vädret och lite styrketräning.
  • Städa. Nu ska julen bort! Framförhållning när den är som bäst.
  • Plugga. Ska lära mig de två första föreläsningarna i elläran och kanske börja med den tredje. Har känslan av att det kan bli en rolig kurs om man bara hänger med från början och förstår vad det handlar om. I vanliga fall släpar jag mig igenom hela kursen för de två-tre sista veckorna börja tentaplugga, fatta vad det handlar om - och tycka det är roligt.
Det här kan nog bli en bra dag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0