Alive and kicking

Det blev en ganska lugn kväll igår då Dafna åker till Uppsala idag och hälsar på släktingar. Men vi hade kul ändå, vi och stureplanssnobbarna.
 
Dagens planer är inte så många. Ska ut och springa en sväng även idag tror jag. Är så glad att mina knän äntligen håller för det! Förut kunde jag springa max en gång i veckan, för efter det hade jag alltid ont minst 3-4 dagar... Tror det kan bero på min tjurskallighet. Eftersom jag sprungit trots att det gjort ont har jag tränat upp musklerna kring knäna så de klarar belastningen. Eller nåt. Bra är det i vilket fall som helst. Bortsett från träningen ska jag få undan en hel del plugg. Det blir nog en bra lördag det här också!
Så här ser jag ut just nu! Om ni subtraherar festkläderna och adderar mjukisbyxor och tjocktröja. Och sätter upp håret i en knut. Och tvättar bort sminket. Och tänker er att det är ljust ute. Men datorn och stolen är detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0