Träningsvärken from hell

Mina armar och axlar protesterar högljutt (bäst man passar sig så inte grannarna börjar klaga snart...) efter gårdagens hö- och vattenbärande. Ska jag bli riktigt fit till sommaren börjar det nog bli dags att slänga hantlarna och ta på sig fler morgonpass. 
 
Idag hade jag bara en föreläsning, och efter den försökte vi sitta och plugga en stund. Jag måste ha glömt min självdisciplin och motivation hemma, så det blev nästan ingenting gjort. Rapporten skickade jag in (den har varit klar i nästan en vecka men har haft för stor prestationsångest för att klara av att skicka in den...), men that's it. Så på eftermiddagen gav jag upp för att gå hem och titta på Ponnyakuten istället. Det känns som ett ganska bra val. Just nu iaf... :)
 
I brist på annat får ni lite bilder på dagens outfit.
//Modebloggarn
Lika seriös som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0