Söndag

Det blev en rätt kul kväll igår. Jag mådde bättre mot eftermiddagen och kände att jag blev människa igen. Först bjöd vi på den otroliskt kulinariska rätten Chili con Carne, och efter det försökte vi hålla Daniel vaken under den nästan 3 timmar långa Django Unchained. För att vara en sån typ av film var den bra, men lite väl överdriven ibland, haha... 
Dafna och Daniel försökte koppla datorn till tv:n medan jag satt i soffan och tittade på. Perfekt arbetsfördelning!
 
Idag ska Freja ridas, men inte av mig. Dafna följer med och rider lektion för mig. På så sätt får Dafna komma upp på hästryggen igen, Freja får röra på sig och jag som är sjuk får vila. Triple win! Har inte tänkt ut några bra övningar än, men de ska få träningspasset de sent kommer glömma... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0