RejsFrejsan

Hemma från stallet, har nyss slängt i mig middag och klockan är bara 21! Det är inte ofta stallkvällar blir så tidiga :) 
 
Jag och Freja var ute på en barbackatur längs golfbanan i mörkret. Våra barbackaturer har blivit så himla roliga, jag vet inte om det beror på att jag bestämt mig för att lägga all press från ridningen åt sidan eller kanske för att jag fått bättre balans på slutet? Trav och galopp barbacka på en pigg Freja i hala täckbyxor, och trots det tycker jag att livet leker... För att inte bara rejsa runt i skogen tränade vi lite böjning/början till öppna i trav längs vägarna. Hon är väldigt mjuk för att bara ridas ute två gånger i veckan! Jag längtar tills ridplanen tinat fram, då blir det mer seriöst barbackabus, haha :)
Nu ska jag slänga mig i duschen (brutalt det låter...), och därefter blir det kemiplugg nån timme. I helgen får vi nämligen besök från Uppsala, så då kommer min hjärna inte fyllas med så mycket proteinsyntes och funktionella grupper.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken härlig bild! :-D

Svar: Tack! :D Ja himla mysig är den :))
Sandra

2013-02-22 @ 10:19:53
URL: http://fantaliastisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0