Jag har feber. Jag är het.

Så här har min dag sett ut hittills. Jag tackar geniet som kom på streaming. Ni ska bara veta vad min kropp ska få igen för det här sen... Ska tvinga den att springa så långt att den kommer skaka av utmattning. Karma is a bitch, kroppjävel.
 
Ikväll hoppas jag att jag är lite piggare, för då kommer Daniel hit på middag och filmkväll. Pojkstackarn har ju inte fått träffa oss på ett halvår så vi tyckte det var dags. 
Nä, nu ska jag leta nya serier att kolla på, over and out!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Inte kul att vara sjuk, krya på dig!

Svar: Nej verkligen inte :( Tack, ska göra det! :))
Sandra

2013-02-09 @ 18:28:00
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0