God morgon fredag!

Nu bär det iväg till skolan för att få undan en himla massa skolarbete. Det var längesedan jag var så här omotiverad till att plugga. Hittills har hela kursen gått ut på att lära sig en massa formler. Men det är bara att bita i det sura äpplet, traska iväg till skolan, dra på sig ett leende och räkna de satans resistanserna. Med lite tjurskallighet ska jag nog klara den här kursen också :)
 
I helgen hoppas jag att jag blivit tillräckligt frisk för att kunna ge mig ut och springa igen. Har fått världens träningsabstinens nu när jag varit sjuk. Det är nästan så man kan tro att jag slagit i huvudet. Det gjorde jag iofs när jag svimmade häromdagen, men det är en annan historia. Off to school!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0