Beroende sjukling

Någon har bytt ut min hjärna mot pulvermos och mina muskler mot Jell-O. Det tillsammans med att vi har en kontrollskrivning som ska in senast söndag kväll (klarar man den får man 3 extrapoäng på tentan) är ingen bra kombination. Tips på hur man byter ut pulvermoset mot kunskaper i ellära mottages tacksamt.
 
Min fredagskväll ska spenderas framför nåt avsnitt av en serie. Det känns som att det inte spelar någon roll vilken. Därefter ska jag ägna mig åt mina nyvunna beroenden - Quizkampen och Candy crush! Har ni inte börjat spela dem än, gör det inte... MEN om ni redan är fast i träsket kan ni lika gärna utmana mig! Damsan heter jag, och den förkortningen kan jag tacka Karolinska Institutet för. Jag hade aldrig kommit på nåt så smart själv :))) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0