Barbackatur

Var ute och red Freja idag. Någon enstaka minusgrad och strålande sol, härligt! Eftersom det är isgata överallt sedan det tinade red vi ner en väg i skogen där snön fortfarande låg kvar. Där var det kanonunderlag, så vi tog både ett och annat galopprace och skuttade över små omkullfallna träd.
 
Efter den här turen bestämde jag mig för att ge upp all seriös träning tills man kan rida på ridplanen igen (den är inte skottad och är ganska knölig från när folk ridit där i vinter). Underlaget i ridtältet dammar så att man blir alldeles grå efter bara några minuter och varken jag eller Freja tycker det är speciellt roligt där inne då det känns så instängt. Dessutom behöver jag göra någonting som inte kräver att jag ska prestera på topp hela tiden, utan som jag kan göra och känna att det är roligt. Galopprace barbacka är roligt, det tycker både jag och Freja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0