Ändrade planer

Koom till stallet och mötte en av hästägarna, som hade 39 graders feber. Hon sa att om jag och Dafna ville rida ut tillsammans fick vi låna hennes häst då hon inte orkade rida. Jag som alltid tyckt bra om och varit nyfiken på den hästen kunde ju inte säga nej, haha... Så det blev en premiärtur för mig på Ultimate News, "Nisse". Jag vet faktiskt inte så mycket mer om honom än att han är född år 2000. Har alltid trott att han varit en travare, men han rörde sig inte som en travare och hade inte heller någon frysmärkning så han är kanske någon typ av smäckrare halvblod. 
 
Hursomhelst var han en riktigt typisk Sandra-häst i sina gångarter och sättet han rör sig på. Vi flyttade öppna över skogsvägarna och kom fram i samlad galopp direkt från skritt. Jag bryr mig inte om jag blir mer sjuk efter det här, för det var värt varenda minut!
Dafna och Freja :)
Min utsikt!
 
En liten och glad Sandra brevid en stor och småless Nisse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0