The Bitch is Back

*kliver in och möts av applåder*
 
HEJ!
Nu är jag tillbaka i Stockholm igen efter drygt en vecka i de norrländska "skogarna". Som vanligt har jag inte ens hunnit med hälften av det jag tänkt mig och velat göra, men det har varit en himla bra vecka ändå! Jag har hunnit med lite jobb, lite ridning och har fått träffa en himla massa härliga personer :) Och så har jag fått pussa på Berta såklart!
 
En vecka går på tok för fort, men det är faktiskt inte långt alls till påsklovet. JUST KEEP ON GOING! 
Nu ska jag packa om, träna, duscha och kasta mig i säng så jag är pigg för mitt kommande äventyr. Håll tummarna för att jag kommer fram! Eller överlever i alla fall...
Det var strömavbrott imorse = fick borsta tänderna med levande ljus som enda ljuskälla. Kände mig som den kunglighet jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0