Sånt himla flyt

Den här dagen alltså. Den har varit speciell. Vi började med 4 timmar av redovisningar och avslutade med 4 timmars labb. Jag är nog inte ensam om att vara helt slut i huvudet nu :) Jag har ändå haft ett sånt himla flyt genom hela dagen. Lokaltrafiken har gått som vanligt, TROTS att det börjat bli vitt på backen. Imponerande, SL! Jag fick redovisa den lättaste frågan av alla på tavlan och slapp följdfrågor. Sedan slängde vi ihop förberedelseuppgifterna till labben på en halvtimme och hade ingen aning om vad de handlade om egentligen, och just idag bestämde sig läraren för att inte låta oss behöva beskriva vad vi gjort. Det var evigheter jag hade så här mycket flyt under en och samma dag.
 
Nu är det äntligen helg, och bara 2 skolveckor kvar till jullovet. Det kan nästan inte bli bättre. Det firar vi med att plugga in kadriljprogrammet jag och Åsa ska leda imorgon, dricka te och titta på Pretty Little Liars. Jag ba må.
Hahaha, jag älskar gamla bilder! Den här togs 2009, efter min senaste dressyrstart. Det känns som igår. Jag kommer ihåg att jag tyckte det var såååå himla långt till tävlingsplatsen. Som låg i Gideå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0