Måndagspepp

Jag var så duktig imorse! Klev upp tidigt för att plugga innan jag åkte till skolan, där vi skulle träffas för att gå igenom uppgifterna som ska redovisas på fredag. Kom hit, och insåg att jag måste missuppfattat hela grejen? Alla ligger hemma och sover och jag sitter på skolan med mina böcker som enda sällskap. Forever alone, typ. Men gud vad smart jag blir!
"Det är bland annat detta vi sysslar med i ämnet telekommunikation." Om ni ville veta, liksom. Hela grejen känns lite som "om en spindel har 8 ben, din favoritmat är makaroner och Idol inte går på tv ikväll, vilket väder kommer det att bli imorgon? Sol, eftersom lila är en färg." Makes perfect sense. Men ähhh, nu ska jag läsa ytterligare lite till så mina klasskompisar blir blown away av min smarthet när de kommer hit! Det händer inte varje dag ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0