Första advent

Jag och Freja tog en första advent-tur i skogen idag. Inte en snöflinga i sikte. Är det här ett skämt? Jag hade ett par byxor på mig, och sommarskorna. Och ett par virkade vantar. Det är december för tusan, var är minusgraderna?!
Freja sprang så snabbt att bilden blev suddig! Fast nä...
Det är banne mig lika varmt ute nu som under midsommarhelgen...
 
Trots utebliven snö var det en himla mysig tur! Vi virrade runt i skogen och red skänkelvikning, bak- och framdelsvändning mellan träden. Och hittade några omkullfallna stockar att använda som cavaletti. Sedan avslutade vi hela turen med galopprace (eller ja, det gick framåt iaf...) på en lägda. 
Jag satt och skrattade åt min egen ridning i början, haha. Jag satt klistrad framför SVTplay imorse och tittade på 155-hoppningen i Globen. När jag sedan satt upp själv hade jag en betydligt mycket bättre sits och stadigare skänkel än tidigare. Tänk om de sände hoppning varje helg, jag skulle bli proffs på nolltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0