Det var fest igår

Det är så himla skönt att komma hem. Folk i allmänhet är så öppna och glada. Jag följde som sagt med brorsan och firade hans kompis igår, och trots att jag faktiskt inte kände någon av dem speciellt bra öste vi gärnet hela natten och hade skitkul tillsammans! Jag fick stå ut med att bli kallad Stockholmsfjollan, men det kan jag ta ;) 
 
Efter att Harrys stängt, vi stått utanför Max en timme utan egentlig anledning och tagit oss tillbaka till Bjästa igen blev det efterfest i brorsans rum, haha. Han sprang upp och hämtade pepparkakor och kattmat ("är det fest så är det, Misse måste ju också ha nåt att festa på..."), och sedan höll vi igång till halv 7 imorse. Pigg tjej idag... :) Men det är det banne mig värt, sitter man isolerad med näsan i böckerna året runt måste man ut och hitta på lite dumheter ibland för att inte bli galen. Eller, som i mitt fall, galnare. Tack för kvällen, Övik! 
Glada grappar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0