...det går åt helvete i alla fall

Goooooo morrooooon!
 
Sista tentapluggsdagen idag! Tack och lov. Ju närmare tentan jag kommer, desto mer inser jag att jag inte kan. Upplägget för den här kursen är lite speciell. Jag har varit på alla föreläsningar och har läst boken, men när jag sätter mig ner och ska lösa uppgifter fattar jag ingenting? De har använt formler jag aldrig ens hört talas om - utan att förklara dem. Idag fyller jag mina 2 A4 jag får ha med mig på tentan, och sen ger jag upp. Jäkla telekommunikation...
Den här kursen skulle kunna åka dit för miljöförstöring. Paper... It's everywhere!
 
Nu ska jag börja min dag precis som alla andra dagar i december - med havregrynsgröt och julkalendern. Jag fick det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0