Lämnar landet!

Nuuuuuu lyfter planet mot Amsterdam, där jag senare ska byta plan mot Toulouse, Frankrike. Tanken är att jag ska hälsa på Åsa, som jobbar som Au Pair där, fast istället för att ta hand om barn har hon hand om djur. Familjen har 27 katter och en hund om jag inte minns fel? Vi kom på hela grejen för 2-3 veckor sedan, men ja... Varför inte? Det ska hursomhelst bli sååå kul! Det är ju nästan ett år sen jag träffade Åsa senast, och att dessutom få ses i södra Frankrike gör det inte särskilt mycket sämre ;)
 
Håll tummarna för att jag hittar gaten i Amsterdam så jag kommer med nästa plan, annars blir det jobbigt... Då blir det till att GÅ hem från Holland. Men ja, med all denna julmat i magen vore det väl ingen katastrof det heller. 
ÅEÅ FLYGPLAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0