Virrpanna

Alltså åhhh... Igår när jag började köra söderut hade jag ont i halsen och var förkyld. Det blev värre ju längre jag körde, och någonstans söder om Söderhamn blev jag febrig. Vad är värre än att köra bil en hel dag i så mycket regn att man knappt ser vägen medan man dessutom har feber? Jag blev så ljuskänslig att jag satt och kisade bakom ett par solglasögon med solskyddet nerfällt. Trots att det var mulet. Kul liv. Jaja, fram kom vi, och efter jag släpat upp nästan all packning till lägenheten kunde jag och Misse slänga oss i soffan och slötitta på nåt program om Vätternrundan (så är det att bara ha 1an och 2an...).
 
Idag började jag att packa upp, och mitt i alltihopa drog jag fram datorn och tog tag i CSN-ansökningen och att kolla upp exakta tider för omtentorna. Då ser jag att min första omtenta är på torsdag, inte på fredag som jag trodde. Det blev lite bråttom nu helt plötsligt känner jag, haha. Tur att det är en minimal komplettering som ska skrivas. DESSUTOM såg jag att tentan jag trodde skulle skrivas imorgon (som jag tänkte strunta i), inte är imorgon utan den 23e augusti. Jag tror att någon haft sommarlov lite för länge... 
Nu ska jag leta fram mina böcker och anteckningar så jag kan kicka tentans ass på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0