Världens bästa

Efter gårdagen sitter jag och är bara... lycklig. Jag har så himla fina kompisar så det är inte klokt. Den här kvällen gav mig så himla mycket positiv energi, nu är jag tillbaka på banan igen!
 
Restaurangen vi gick till heter People's, och hade som sagt italiensk mat. Då jag börjat skärpa till mig igen och inte ska äta vetemjöl hade jag inte alltför mycket att välja på då 75% av menyn bestod av pizza och pasta. Det blev en schnitzel, och jag fick en mindre chock när de kom in med tallriken...?!
Fyllningen såg ut som en benbit, som att de skurit ett smalben rakt av? Alla satt som fågelholkar! Det gick att äta, men jag tror inte att det blev något direkt favoritställe hos någon av oss. Dilja satt och kämpade med sin mat i 2 timmar, hahaha! 
 
Jag fick presenter innan maten kom in. När jag skulle börja öppna sa Katie: "Jag visste att hon skulle ta den rosa först! Hon älskar rosa!!". De känner visst mig...?
Jag såg ett återkommande tema bland presenterna... En färg... 
Ett rosa paraply, en rosa skärbräda, rosa örhängen, tre nagellack varav ett rosa, en eyeliner (när jag öppnade den sa jag: "åh, en kajal, vad bra!". Sedan vände jag på förpackningen och såg att det stod eyeliner med stora bokstäver... Oooops...), ett armband (som skulle ge "wisdom", de tyckte att det passade inför skolstarten), en spegel och ett presentkort.
 
Med ett rosa paraply och rosa lack på naglarna lovar jag att till och med regniga höstmorgnar kommer att kännas lite roligare :) Nu ska jag bara lära mig att använda lacken så det inte ser ut som att en 3-åring varit framme... Det får bli mitt kommande projekt!
 
Nu ska jag trampa iväg till ICA och handla innan jag sätter mig och pluggar analog elektronik. Vi har blivit bjudna till en konsert i Globen imorgon, så jag vill få bort så mycket plugg som möjligt innan dess. Hejja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0