The nattmössa is still on

Goooo morroooon bloggen med tillhörande läsare!
 
Idag är jag pigg och utvilad efter mina 4-5 timmars sömn, och redo för ännu en heldag på KTH! Jag tycker lite synd om mina klasskompisar som kommer att få stå ut med mig och min övertrötthetsenergi (finns det ens ett ord som heter så...?) idag. Jag är slående lik Svampbob på väg till jobbet. "Jag är redo, jag är redo, jag är redo, redo, redo!" Det är bara att hoppas att tjejerna tycker bättre om mig än vad Bläckvard gör om Svampbob...
Svampbob alltså, han toppar banne mig min idol-lista tillsammans med Roffe.
 
Nej, nu ska jag sluta prata om Svampbob och börja göra någon nytta här. Mooot Sherwoodskooo... ehh... mot skolan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0