Spring Sandra, SPRING!

Jag måste bara börja med att tacka alla som grattat mig på facebook och via sms! Det värmer gamm-hjärtat att det finns folk som tar sig tid att skicka en hälsning. Och till er andra... I will find you, and I will destroy you...
 
Förutom att sitta och inhalera all uppmärksamhet på facebook har jag även varit ute och sprungit idag! Trots regn och rusk drog jag på mig löparbyxorna och tog en runda. Ibland blir jag nästan lite stolt över mig själv. *Klappar mig själv på axeln* Det gick betydligt mycket bättre än väntat med tanke på att jag varit sjuk i nästan en vecka, och dessutom har sprungit typ... 3 gånger på hela sommaren. Det har jag Berta att tacka för! Den som säger att ridning inte är någon sport kan ju ta sig nånstans.
 
Nu ska jag plugga undan ännu ett kapitel i analogboken innan jag kastar mig på soffan och slår igång en American Pie-film. Sämre har man haft det.
...men jag saknar min kompis...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0