Slut som artist

Först nu när jag dragit ner lite på tempot och tar det lite lugnare känner jag hur trött jag är. Det har verkligen tagit på att både jobba och träna inför tävling, trots att jag varken jobbat heltid eller tävlat på hög nivå. Det är nog först nu jag velat erkänna för mig själv att jag är så slut, för det har varit så himla roligt att få vara igång! Åhh vad jag längtar till den dagen jag har en egen stjärna i mitt egna stall!
Det är nog bäst jag börjar jobba på min hoppsits (och sits överhuvudtaget...) om det finns en massa paparazzis som är ute och tar kort på tävlingarna... ;) Bilden är från 90:n i Nordmaling, foto: Matilda Wäringstam.
 
Mina planer för dagen är att först ta en sväng ner till Haninge centrum för att kolla efter nya bläckpatroner till skrivaren. Här ska skrivas ut och ramas in bilder! Sedan blir det plugg på KTH. Jag hoppas att jag blir mer motiverad när vi är flera som pluggar tillsammans. Tänk att det redan är 2,5 månader sedan jag träffade tjejerna sist, helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0