Fääärdiiig

Sådärja! Nu är tentan klar och jag är hemma igen. Jag tycker själv att jag i stort sett spikat den. På en fråga bad de om namnen på de tre groddbladen som bildas under gastruleringen och en vävnad som varje groddblad utvecklar senare. Jag skrev namnen och upp till 4 vävnader och organ på varje groddblad. Jag hoppas att det räcker. Men man vet ju aldrig. Är det samma bitterfitta som rättar den här gången och underkänner mig igen ska jag överklaga. Men det får bli ett senare problem isf. 
 
Nu ska jag ta tag i allt jag längtat efter att få göra sen jag kom hit. Att handla är prio ett. Efter att ha levt på havregrynsgröt, nudlar och laktosfri kvarg sen jag kom hit börjar jag vilja ha riktig mat. Sen ska jag klicka mig in på Blocket och kolla efter folk som söker bostad. Eftersom Dafna ångrade sig och ville upp till Umeå istället tänkte jag leta rätt på en ny roomie :) 
 
Nu - HANDLA MAT!!!
 
Over and out
MVH
/Coolast i stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0