The best memories come from the craziest ideas

Natten mot igår drog jag och Amanda en nykter utgång. Av någon anledning spårade den mer än de gånger vi inte varit fullt lika nyktra...
Amanda på Olles. Vi hoppades på att det skulle vara mycket folk ute, men efter att ha suttit och känt sig som om man satt på PRO-möte bland alla 94:or drog vi därifrån.
Jag fick en snilleblixt. "JAG VET! VI SNOR FJÄDRAR FRÅN TRÄDEN!!!" Vad jag skulle med fjädrar i regnbågens alla färger till har jag ingen aning om.
Amanda: "Lägg dig ner på vägen!"
Jag: "Nej!"
Amanda: "Jo!"
Jag: "Okej!"
Min maskulina vän.
I believe I can flyyyyy...
Kvällen avslutades med Skönheten och Odjuret hemma hos Amanda. Det var bara nappflaskan som saknades. Man blir aldrig äldre än man gör sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0