On the road again

God morgon mina kära fans!
 
Nu sitter jag i bilen på väg ner mot Stockholm. För er del innebär det att mitt tjat om Berta byts ut mot inlägg om labbrapporter och havregrynsgröt. Spännande va?!
 
Ikväll ska jag bara slita upp det mest nödvändiga ur resväskan och sedan sätta mig och plugga. Böckerna har fått vila lite väl mycket det här lovet, men samtidigt har det varit bra. Jag behöver få göra nåt roligt och leva ibland också :) 
 
HURSOMHELST, nu lämnar jag snön för ett snöfritt Stockholm. Tjing!

Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

lämnas misse kvar i bjästa???
undrar då du brukar skriva att du och misse är på väg, när hon följer med :)

Svar: Misse är också med såklart! :D Nog för att familjen säkert skulle bli glada om hon stannade, men det skulle inte jag bli ;)
Sandra

2013-04-07 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0