Just Do It

Så här spännande har mitt liv varit idag. Ångest för att jag inte orkar plugga men kommer mig inte för att göra någonting annat eftersom jag måste plugga. Vilket dilemma. Men nu blir det fullt ös medvetslös en timme till, sedan bänkar jag mig framför livesändningarna av Göteborg Trophy från Göteborg Horse Show på SVTplay. Såg young rider-finalen imorse, och höll på att få någon typ av hjärtattack under omhoppningen. Skumt det där att jag på riktigt kommer upp i högre puls av att titta på ridsport än att ge mig ut och springa själv. Tänk om det var såna här sändningar varje helg, då skulle jag vara redo för beachen på nolltid!
Hjälp till att hejja fram våra Svenska ekipage nu! Alltid lika roligt att se fina hästar och bra ridning :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0