Businesswoman

God morgon!
 
Idag har jag inga föreläsningar alls, och det känns så himla skönt! Jag har en himla massa att stå i ändå så det blir ingen ledig dag, men ändå! Jag har inga tider att passa utan kan göra allt precis när det passar mig. 
 
Dagens to do-lista ser ut såhär:
  • Kommentera och skicka in mikrodatortekniklabbarna (världens längsta ord?)
  • Göra klart 2 kapitel i analog elektronik
  • Plugga om nervsystemet
  • Skicka iväg deklarationspapper (stor jag känner mig nu...)
  • Springa med Dafna
  • Tvätta
  • Städa 
  • Handla
  • Bli medlem i klubben jag ska tävla för och lösa licens för den (Blir inte Näske RS ändå, jag ångrade mig. Kommer ett inlägg om det sen.)
  • Packa upp allt jag hade med mig till Övik............
Jag kommer nog inte vara sysslolös idag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0