Onsdag

Godmorgon! Nu åker jag och Misse snart iväg till veterinären. Usch vad jag har ångest över det här! Hatar att behöva släppa kontrollen och lägga över allt ansvar på någon annan. Nog för att en kastrering är ett rutiningrepp och veterinärerna vet vad de håller på med, men det är ju min lilla bäbis...♥
 
Medan Misse är hos veterinären åker jag iväg och rider Freja. Idag blir det ett väldigt lätt pass. Barbacka på ridplan hade jag tänkt mig. Hon gick ganska hårt både lördag och söndag så hon behöver nog några lugna dagar. Jag också för den delen.

Resten av dagen kommer jag att ägna åt programmering och företagsekonomi. Om jag hinner börjar jag pyssla med en ny design till bloggen också. Headern är redan klar! 
 
Håll tummarna för att allt går bra för lilla prinsessan idag och att jag inte tuppar av av nervositet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0